آخرین اخبار
کد مطلب: 146666
قدرداني آيت‌الله رئيسي از مردم ايران/دولتي پرکار، انقلابي و ضدفساد تشکيل مي دهم
تاریخ انتشار : 1400/03/30 10:36:30
نمایش : 904
آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي بعد از پيروزي در انتخابات رياست جمهوري در بيانيه‌اي تاکيد کرد: آنچنان که در اين انتخابات مستقل وارد شدم، به پشتوانه آراء بالا و اعتماد کم‌نظير شما، ان شاء الله دولتي پرکار، انقلابي و ضدفساد را تشکيل مي دهم.

به گزارش سلام لردگان به نقل از خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي، رئيس جمهور منتخب با صدور بيانيه‌اي  اعلام کرد:  آنچنان که در اين انتخابات مستقل وارد شدم، به پشتوانه آراء بالا و اعتماد کم‌نظير شما، ان شاء الله دولتي پرکار، انقلابي و ضدفساد را تشکيل مي دهم، و به سوي بسط عدالت، به‌عنوان مأموريت محوري انقلاب اسلامي حرکت خواهيم کرد و تمام ظرفيت هاي دولت را براي ايجاد نهضت بزرگ خدمت به ايرانيان عزيز به کار خواهيم بست.

متن کامل بيانيه به شرح زير است: 

بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم صل علي علي بن موسي الرضا بعدد ما احاط به علمک

حمد وثناي الهي که قلوب ملت را براي مشارکتي پرشور و تاريخي هدايت کرد و رضايت امام، شهيدان و همه عاشقان و دلباختگان انقلاب اسلامي را پديد آورد. ديروز بار ديگر، دنيا شاهد حماسه اي عظيم از ملت به پا خاسته اي بود که با ايمان و معرفت و همدلي، صفحه اي نو از تاريخ معاصر را به روي خود گشود. اينجانب مراتب شکر و خاکساري خود را به درگاه با عظمت الهي ابراز مي دارم و به ارواح پاک و مطهر شهداي پر فضيلت انقلاب اسلامي، خصوصا حاج قاسم عزيز که ياد و نامش در اين روزها، فضاي کشور عزيزمان را عطرافشان کرده بود، درود و سلام مي فرستم.

مردم عزيز ايران، انتخابات ديروز مظهر خداباوري، مردم باوري و خودباوري ملي و جشن بزرگ سياسي شما در گام دوم و آغاز قرن نو بود که در ايام ميلاد امام رئوف عليه السلام متجلي شد. امروز روز مهرباني و بردباري و روز اتحاد، رفاقت و همدلي است. منتخب اين انتخابات بر اساس قاعده مردم سالاري ديني، منتخب همه ملت و خادم همه جمهور است. چه آناني که بنده را برگزيدند و چه عزيزاني که به نامزدهاي محترم ديگر راي دادند و چه آناني که به هردليلي در پاي صندوق هاي راي حاضرنشدند.

اينجانب؛ خلق اين رويداد مبارک را به محضر امام عصر«عج»، رهبر عزيز و فرزانه انقلاب اسلامي که با تدابير داهيانه خود، دل هاي مردم را براي حضور در اين صحنه هدايت کردند، تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و دست يکايک مردم را به خاطر خلق اين حماسه بزرگ به گرمي مي‌فشارم و پيروز اين جلوه گري و درخشش جهاني را ملت بزرگ ايران ميدانم که همچنان آرمانهاي متعالي انقلاب اسلامي، از عدالت طلبي و استقلال خواهي تا آزادي جويي و عزت مندي را در تارک خواسته هاي به حق خود با راي شان فرياد مي زنند. از مراجع عظام تقليد، جامعه مدرسين حوزه علميه، جامعه روحانيت، علماي شيعه و سني، اساتيد دانشگاه، نخبگان علمي، فرهنگي و سياسي، رئيس و نمايندگان پر تلاش مردم در مجلس، تشکل هاي مردمي و جهادي، شخصيت ها، احزاب و گروههاي سياسي، جوانان غيور و دانشجويان و طلاب، کارگران و کشاورزان، اصناف و بازاريان، فرهنگيان و هنرمندان، ورزشکاران، زنان و دختران، اقوام و قوميت هاي مختلف ايراني، برادران اهل سنت، اقليت هاي ديني، هموطنان خارج از کشور، راي اولي هاي عزيز و همه ايرانيان غيور در شهرها و روستاها، صميمانه تشکرمي کنم.

 ملت ايران؛ ديروز شما به عهد خود با صداقت وفا کرديد و امروز نوبت اين بنده خدا و خادم شماست که به عهدي که با شما بسته ام وفادار بمانم و لحظه اي در خدمت به شما، کوتاهي نکنم. بدون ترديد در اين مسير نيازمند همراهي، دلسوزي و دعاي خير هميشگي شما هستم.

مردم عزيز ايران

 آنچنان که در اين انتخابات مستقل وارد شدم، به پشتوانه آراء بالا و اعتماد کم‌نظير شما، ان شاء الله دولتي پرکار، انقلابي و ضدفساد را تشکيل مي دهم، و به سوي بسط عدالت، به‌عنوان مأموريت محوري انقلاب اسلامي حرکت خواهيم کرد و تمام ظرفيت هاي دولت را براي ايجاد نهضت بزرگ خدمت به ايرانيان عزيز به کار خواهيم بست.

لازم مي‌دانم از همه نامزدهاي محترم، چه آناني که به هر دليلي تا انتهاي رقابت باقي نماندند و چه کانديداهايي که تا روز آخر با حضورشان گرمي بخش انتخابات بودند قدرداني نمايم و ان شاء الله از ديدگاه هاي ارزشمندشان براي تدبير امور استفاده خواهم کرد.

در پايان از زحمات ارزشمند همه دست‌اندرکاران نظارتي، اجرايي، نيروهاي انتظامي، رسانه ملي و فعالان شبکه‌هاي اجتماعي و اصحاب رسانه و خبرنگاران، که عليرغم شيطنت هاي دشمنان مردم، به مشارکت پرشور در انتخابات کمک کردند تقدير مي نمايم و از تلاش هاي شبانه روزي ستادهاي مردمي  و حاميان عزيز که داوطلبانه وارد ميدان شدند و به اين خادم کوچک  مردم کمک کردند تشکر مي کنم.

خدايا چنان کن سرانجام کار   تو خوشنود باشي و ما رستگار

اللهم انا نرغب اليک في دولت کريمه تعز بها الاسلام و اهله

 

سيد ابراهيم رئيسي

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس